فروشگاه انواع عینک

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

چرا از عینک آفتابی باید استفاده کرد؟

استفاده از عینک های آفتابی فواید بسیار زیادی دارد مخصوصا در فصل گرما به دلیل افزایش اشعه ماوراء بنفش استفاده از عینک های آفتابی برای افراد الزامی می باشد . بقیه در 

تابش مستقیم اشعه ماوراء بنفش باعث بیماری هایی مانند ناخنک و آب مروارید می شود و اشعه ماوراء بنفش تأثیر مستقیم و سوئی برروی شبکیه چشم می گذارد و باید از عینک آفتابی استفاده کرد که این عینک ها باید ویژگی های خاصی داشته باشد .

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پانیز محمدی

چگونه عینک های آفتابی را با روسری یا شال استفاده کنیم؟

عینک های آفتابی آینه ای این روزها خیلی روی بورس هستند و سال پیش زیاد آن ها را دیدیم و این طور به نظر می رسد که امسال هم مد هستند. آنقدر طرح ها و رنگ های این عینک ها زیاد است که واقعا آدم بین انتخاب این و آن در میان آن ها می ماند و مسلما مجبور می شویم تا انواع آن ها را در منزل نگاه داریم. اما توصیه ی ما به شما اینست که بدون دانستن اصول انتخاب یک عینک مناسب برای چهره تان به سراغ آن نروید. این مقاله هم برای همین منظور نوشتیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پانیز محمدی

گران ترین عینک آفتابی جهان

تابستان و آفتاب سوزان نیازمند اکسسوری های مخصوص به خود است. عینک های آفتابی یکی از مهم ترین آنهاست. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دوستانی را ببنید که عینک های گرانقیمتی را به چشمانشان می زنند و اصطلاحا پز برند آن را می دهند. در این مقاله می خواهیم گران ترین عینک آفتابی جهان را به شما معرفی کنیم با ما همراه باشید.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پانیز محمدی

توصیه چشم پزشکان د مورد عینک آفتابی

در این مقاله قصد داریم تا به ۶ توصیه چشم پزشکان برای خرید عینک آفتابی بپردازیم. مطمئنا برای شما نیز پیش آمده است که در کنار خیابان دست فروشانی را مشاهده کنید که از قضا عینک های آفتابی زیبایی را برای فروش دارند. اما آیا خرید عینک آفتابی بدون استاندارد که به طور مستقیم با چشمان شما در ارتباط است از کنار خیابان کار صحیحی است؟ با کارشناسان چی بپوشم همراه باشید.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پانیز محمدی

معرفی سه برند عینک آفتابی ب خوش تیپ ها

شاید برای پیش آماده باشد که قصد خرید یک عینک آفتابی هستید و با تعداد زیادی مدل و برند مواجه شوید و سردرگم شوید که باید کدام یک را انتخاب کنید؟ چه طرح و برندی برای شما مناسب تر خواهد بود؟ این سوال امروز توسط کارشناسان چی بپوشم پاسخ داده خواهد شد.  در ادامه به معرفی سه برند عینک آفتابی می پردازیم.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پانیز محمدی

راه های طولانی کردن عمر عینک آفتابی

به طور کلی، عینک وسیله ای است با کاربردهای مختلف برای چشم ها و یک وسیله تزئینی برای چهره هر فرد. به گروهی از عینک ها که جهت محافظت از چشم ها در برابر آثار زیانبار نور خورشید و نورهای مضر ساخته می شوند و گاهی هم جهت زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند، عینک های آفتابی می گویند در ادامه کارشناسان چی بپوشم به معرفی راه های طولانی کردن همر عینک آفتابی می پردازند

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پانیز محمدی

عینک آفتابی شما تیپ شخصیتی شما را مشخص می کند!

آیا شما هم به دنبال پیدا کردن یک عینک آفتابی مناسب برای چهره تان هستید؟خسته کننده است. جالب تر از آن پیدا کردن یک عینک آفتابی مناسب با تیپ شخصیتی شماست. یکی از طراحان عینک های آفتابی به نام نورما کمالی که به سرعت به یکی از بزرگترین استایلیست های عینک تبدیل شده است توضیحاتی در باره ی تیپ های شخصیتی مناسب با عینک آفتابی می دهد که ما آن را برای شما برگزیدیم. با کارشناسان چی بپوشم همراه باشید.

ادامه مطلب...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پانیز محمدی