فروشگاه انواع عینک

۸ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

دستگاه تصفیه آب صنعتی

قبل از اینکه تصمیم به خرید دستگاه تصفیه آب بگیرید، باید بدانید که دستگاه های تصفیه آب براساس عملکرد و میزان حجم آبی که تولید می کنند به 3 دسته تقسیم می شوند: دستگاه تصفیه آب خانگی، دستگاه آب شیرین کن نیمه صنعتی و دستگاه تصفیه آب صنعتی!

دستگاه های تصفیه آب صنعتی بسیار بزرگ تر از دستگاه های خخانگی و نیمه صنعتی است چرا که از این نوع دستگاه ها برای تولید آب تصفیه شده با حجم بالا در کارخانه ها و صنایع بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه های صنعتی در حجم ها مختلفی تولید شده و در اختیار مصرف کننده قرار می‌گیرند.

تفاوت عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی با صنعتی

دستگاه آب شیرین کن صنعتی یا همان تصفیه آب صنعتی از نظر عملکرد همانند تصفیه آب خانگی است. بدین منظور که برای تصفیه آب از تکنولوژی اسمز معکوس یا revers osmosis بهره می‌گیرد؛ علاوه بر این در تمام مراحل نیز از یک فیلتر مخصوص و مشخص جهت طی کردن مراحل تصفیه، استفاده می کند.

از آنجایی که صنایع و کارخانجات بزرگ روزانه برای تولید محصولات خود به مقدار زیادی آب تصفیه شده نیاز دارند؛ می‌بایست از دستگاهی تهیه کنند که سرعت عملکرد بسیار بالایی داشته باشد. از مزایای مهم و اصلی این دستگاه ها می توان به سرعت بسیار بالای آن ها در تولید آب تصفیه شده اشاره کرد. میزان تولید و خروجی دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی از حداقل روزی 1000 لیتر شروع می‌شود؛ که در دستگاه های بزرگتر این میزان به روزی 300 هزار لیتر می‌رسد.

نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی

از نکات بسیار مهمی که می بایست در خرید تصفیه آب های صنعتی و نیمه صنعتی به آن توجه کنید؛ میزان آب مورد نیاز روزانه است. علاوه بر این دستگاه مورد نظر باید از تکنولوژِی اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده کند. چرا که استفاده از این روش در کاهش مصرف انرژی موثر بوده و همچنین امکان نصب و راه اندازی تاسیسات و کار با آن ها آسان تر است. یکی دیگر از مزایای دستگاه های اسمز معکوس موجود در فروشگاه گوارنوش ، این است که سرویس دوره ای آن ها و همچنین تعویض فیلترها بسیار آسان، راحت و در کوتاه ترین زمان، انجام می‌گردد.

خرید از https://govarnosh.ir/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پانیز محمدی

شقاق یا فیشر مقعدی چیست؟ علائم و تشخیص بیماری شقاق

بیماری شقاق مقعدی یک شکاف یا ترک باریک در پوست دیواره ی مقعد و مخاط اطراف آن است که در نیمه ی تحتانی مقعد رخ می دهد. از آنجایی که در این قسمت تمرکز گیرنده های عصبی بسیار بالاست در صورت بروز هر نوع از هم گسیختگی بافتی و آسیب می تواند درد بسیار زیادی به وجود بیاید که گاهی خارج از تحمل فرد است.

این عارضه در بیشتر مواقع با درد و خونریزی همراه است و به همین علت بیماران آن را با بیماری بواسیر اشتباه می گیرند در حالی که علائم و علت ایجاد این بیماری با بیماری بواسیر کاملا متفاوت است.

از آنجا که بیماری شقاق مقعدی بسیار رایج است، بعضی از افراد هر چند وقت یک بار به آن دچار می شوند. این زخم گاهی به خودی از بین می رود ولی اگر فردی دچار یبوست مزمن باشد شکاف شقاق در داخل کانال رکتوم ایجاد می شود و بسیار دردناک است.

در این مقاله با ما همراه باشید تا این بیماری را بهتر و بیشتر بشناسید.

علت بوجود آمدن شقاق یا فیشر مقعدی چیست؟

علت شقاق
علت شقاق

دلایل زیادی در ایجاد شقاق مقعدی دخیل هستند و وجه اشتراک تمامی آنها ایجاد ضربه و فشار بیش از اندازه در ناحیه ی مقعد است. یبوست یکی از مهم ترین دلایل ایجاد این عارضه است.خروج مدفوع سخت و سفت می تواند دیواره ها و پوست ناحیه ی مقعد را به هنگام اجابت مزاج به شدت خراش دهد و دچار آسیب های متعددی کند.

در یک نگاه کلی انواع بیماری های مقعدی از جمله شقاق ارتباط معناداری با نوع تغذیه و سبک زندگی افراد دارند و از آن تبعیت می کنند.

از مهم ترین دلایل ایجاد فیشر مقعدی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یبوست
  • اسهال مزمن
  • عادت به تمیز کردن مقعد با دستمال زبر و خشن
  • رابطه ی جنسی مقعدی
  • تنگی بیش از حد عضلات دریچه ی مقعد
  • سرطان راست روده
  • کرون روده
  • بارداری
  • زایمان سخت
  • خاراندن بیش از حد مقعد در مواقع ابتلا به انگل ها و بیماری های پوستی

همچنین در موارد ممکن است به دلیل موارد زیر ایجاد شود:

  • سرطان مقعدی
  • بیماری اچ آی وی HIV
  • بیماری سل
  • سیفلیس
  • هرپس سیمپلکس

علائم شقاق یا فیشر مقعدی چیست؟

شقاق مقعدی نشانه های بارز و مشخصی دارد و به راحتی می توان به وجود آن پی برد. فقط ذکر یک نکته ی اساسی در این میان مهم و ضروری به نظر می رسد و آن این است که برخی از علائم و نشانه های شقاق مانند خونریزی با علائم و نشانه های برخی بیماری های گوارشی خطرناک از جمله سرطان روده مشابه است از این رو در صورت مشاهده ی هر گونه علامتی مشابه با علائم زیر بهتر است که برای بررسی دقیق تر به پزشک متخصص شقاق مراجعه کنید.

از مهم ترین علائم شقاق مقعدی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • احساس درد در ناحیه ی مقعد به صورت متناوب و مستمر
  • شروع درد که به هنگام دفع مدفوع آغاز می شود و پس از آن افزایش می یابد.
  • خونریزی از ناحیه ی مقعد
  • وجود یک زائده ی کوچک یا نشانه بر روی پوست اطراف مقعد
  • سوزش و خارش ناحیه ی مقعد
  • وجود ترک یا شکاف قابل مشاهده در اطراف ناحیه ی مقعد
  • سرخی مقعد
  • خروج ترشحات چرک آلود از ناحیه ی ترک
  • تب که ناشی از عفونت است.
  • تورم و التهاب در ناحیه ی مقعد

منبع: https://cliniczarei.com/fissure/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پانیز محمدی

علائم شقاق مقعدی چیست و چگونه درمان می شود؟

آیا می دانستید که تقریباً ۱۰ درصد از افراد در طول زندگی خود به بیماری شقاق مقعدی مبتلا می شوند و در بعضی موارد هم ممکن است علت آن ناشناخته باشد؟ ولی در اکثر اوقات شقاق از یبوست مزمن یا رابطه جنسی از پشت نشات می گیرد. حتی ممکن است در مواردی با بیماری بواسیر یا هموروئید نیز اشتباه گرفته شود زیرا هر دو تقریبا علائم مشابهی دارند ولی به طور کل بیماری شقاق با هموروئید تفاوت دارد.

در این مقاله تصمیم داریم علائم، علت، روشهای تشخیص و درمان این بیماری را مورد بررسی قرار دهیم.

بیماری شقاق چیست؟

شقاق مقعدی یک پارگی یا شکاف است که در پوشش مجرای اسفنکتر داخلی و خارجی مقعد، به شکل یک بریدگی ایجاد شده و ممکن است از بیرون به داخل کانال رکتوم امتداد یابد.

این عارضه می تواند باعث به وجود آمدن درد در حین و بعد از اجابت مزاج شود که گاهی به دنبال آن خون به رنگ قرمز روشن در مدفوع مشاهده می شود.

بیشتر زخم های شقاق مقعدی کمتر از یک سانتی متر عرض دارند، اما از آنجا که مقعد قسمت بسیار حساس بدن است، درد در این ناحیه می تواند بسیار شدید و اذیت کننده باشد، حتی اگر عامل آن تنها یک پارگی کوچک باشد.

علت شقاق مقعدی در زنان، مردان و کودکان

شقاق مقعدی ممکن است بنا به دلایل مختلفی ایجاد شود. از جمله:

  • یبوست: مدفوع بزرگ و سفت به گونه ای بوده که ممکن است به پوست حساس دریچه فشار زیادی وارد کند. در نتیجه موجب زخم مقعد یا گوشت های اضافه شود.
  • اسهال: اسهال مکرر ناحیه رکتوم را حساس کرده و منجر به سوزش یا خارش می شود. این عارضه به مرور زمان شقاق را ایجاد می کند.
  • اسپاسم عضلانی: متخصصان معتقدند که اسپاسم عضلانی اسفنکتر مقعد ممکن است خطر ایجاد شقاق مقعدی را افزایش دهد. اسپاسم یک حرکت کوتاه و خودکار عضلانی است که در آن عضله های باسن می توانند ناگهان سفت شوند. اسپاسم عضلانی ممکن است روند بهبود زخم را به تعویق بیندازد.
  • بارداری و زایمان: زنان باردار در اواخر بارداری در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به شقاق مقعدی هستند. همچنین قسمتی از پوست مقعد ممکن است در هنگام زایمان پاره شود.
  • بیماری یا عفونت های مقاربتی: بیماری‌های مقاربتی با خطر بالاتر ابتلا به شقاق مقعدی ارتباط مستقیمی دارند. به عنوان مثال می توان به سیفلیس، ویروس HIV ،(ویروس پاپیلومای انسانی) HPV ، تبخال و کلامیدیا اشاره کرد.
  • بیماری های زمینه ای: برخی از شرایط زمینه ای مانند بیماری کرون، کولیت اولسراتیو و سایر بیماری های التهابی روده ممکن است باعث ایجاد زخم در ناحیه مقعد شوند.
  • رابطه جنسی مقعدی: اگر رابطه از پشت بدون محافظ و مواد روان کننده اتفاق بیفتد، ممکن است منجر به زخم شقاق شود.

علائم و نشانه های بیماری چگونه نمایان می شوند؟

درست است که در بدن هر شخص ممکن است با علائم متفاوتی ظاهر شود ولی به طور کلی علائم و نشانه های اصلی شقاق مقعدی عبارتند از:

  • درد بخصوص هنگام دفع مدفوع: زمان اجابت مزاج، فرد درد تیزی را حس می کند و پس از آن ممکن است احساس سوزش عمیق طولانی تری داشته باشد. ترس از درد ممکن است برخی از بیماران را از رفتن به توالت منصرف کند و خطر یبوست را افزایش دهد.
  • تاخیر در رفتن به دستشویی: این مورد می‌تواند درد و شقاق را بدتر کند، زیرا مدفوع سفت‌تر و بزرگ‌تر می‌شود. برخی از افراد ممکن است وقتی خود را با دستمال توالت تمیز می کنند، درد شدیدی را تجربه کنند.
  • خونریزی: از آنجا که خون تازه است، قرمز روشن خواهد بود، ممکن است روی مدفوع یا دستمال توالت دیده شود. همینطور شقاق مقعدی در نوزادان معمولاً خونریزی می کند.
  • خارش در ناحیه مقعد: این احساس ممکن است متناوب یا مداوم باشد.
  • سوزش ادرار: ناراحتی هنگام ادرار کردن کمتر شایع است. اما برخی از بیماران ممکن است دفعات بیشتری ادرار کنند.

شقاق مقعدی چند نوع دارد؟

در پزشکی این عارضه در دو دسته قرار می گیرد:

  • شقاق مقعدی که کمتر از ۶ هفته طول بکشد، شقاق مقعدی حاد نامیده می شود که زخم آن سطحی تر بوده و معمولا عمق زیادی ندارد. این مورد می تواند خود به خود بهبود پیدا کند.
  • شقاق مزمن مقعد علائمی بیش از ۶ هفته دارد که نسبتا زخمی عمیق بوده و خودبه خود درمان نمی شود. در نتیجه فرد حتما باید به پزشک متخصص گوارش یا جراح عمومی مراجعه کند.

شقاق مقعد حاد معمولا علت قابل شناسایی ندارد، در حالی که شقاق مقعدی مزمن علت قابل شناسایی دارد.

عکس انواع شقاق حاد و مزمن

روش تشخیص و معاینه

پزشک معمولاً پس از معاینه فیزیکی ناحیه نشیمنگاه می‌تواند شقاق مقعدی را تشخیص دهد. اگر چیزی قابل مشاهده نباشد، پزشک با فشاری ملایم به ناحیه مقعد متوجه ابتلا فرد به عارضه می شود. زیرا در صورت وجود شقاق مقعدی اغلب منجر به درد می شود.

همچنین روش های زیر برای زخم های داخل کانال رکتوم به کار برده می شوند:

معاینه رکتوم

این معاینه شامل قرار دادن یک انگشت همراه دستکش یا ابزاری کوچک داخل رکتوم است. اما معمولاً پزشک این کار را انجام نمی دهد زیرا ممکن است باعث درد بیش از حد شود. متخصص ممکن است قبل از معاینه رکتوم از بی حسی موضعی در ناحیه مورد نظر استفاده کند.

همچنین اگر پزشک مشکوک باشد که ممکن است خطر جدی وجود داشته باشد، بیمار به متخصص ارجاع داده می شود.

 علائم شقاق مقعدی چیست و چگونه درمان می شود؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پانیز محمدی

خرید شیرآلات ساختمانی و صنعتی

یکی از وسایلی که برای کامل کردن سرویس بهداشتی و ظرفشویی لازم دارید، خرید شیرآلات ساختمانی یا صنعتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب یا همان شیر برداشت است. در این قسمت ما سعی کردیم برخی از بهترین برندهای شیرآلات در ایران که کیفیت و قیمت مناسبی دارند را، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در خرید شیرآلات ساختمانی یا صنعتی به این نکته توجه داشته باشید که شیرها باید نصب آسانی داشته و جنس بدنه آنها به گونه باشد که در مدت زمان طولانی دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی نشود.

جهت خرید هر یک از محصولات زیر، کافیست روی آنها کلیک کرده و مراحل خرید را به نوبت دنبال کنید.

https://govarnosh.ir/product-category/valves/
شیر برداشت تصفیه آب اهرمی طلایی با مغزی بزرگ یکی از شیرهای برداشت لوکس و پرطرافدار می باشد و برای انواع دستگاه تصفیه آب خانگی نظیر دستگاه تصفیه آب با روش اسمز معکوس و دستگاه آب شیرین کن فیلتراسیون قابل نصب می باشد. فروشگاه اینترنتی گوارنوش عرضه کننده انواع شیر ظرفشویی اهرمی و ستاره ای با بهترین و قوی ترین برندها می باشد. برای خرید انواع شیر برداشت به قسمت فروشگاه گوارنوش مراجعه کنید.ویژگی های شیر برداشت تصفیه آب اهرمی

شیر برداشت تصفیه آب خانگی اهرمی باید از آلیاژ خالص و بی خطر ساخته شده باشد. برای ساخت شیر اهرمی تصفیه آب نباید از آلیاژ سرب استفاده شود. ظاهر شیرهای برداشت متفات می باشد اما از نظر عملکرد و کارایی با یکدیگر یکسان هستند. از مشخصه های کیفیت شیرهای برداشت، کیفیت و میزان آلیاژ به کار رفته در آن ها می باشد. هرچه شیر برداشت سنگین تر باشد، نشان از کیفیت بالاتر شیر اهرمی است.

هشدار !

شیرهای برداشت پس از گذشت مدت زمانی، دچار نشتی می شوند و این اتفاق کاملا عادی می باشد. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید باید مغزی شیر برداشت تصفیه آب اهرمی تصفیه آب را عوض کنید. این شیر ها مانند شیرآلات خانگی واشر قابل تعویض ندارند به همین دلیل شما می توانید بعد از باز کردن مغزی، آن را با آب یا سرکه شستشو دهید، اگر مشکل برطرف نشد اقدام به تعویض نمایید. شیرهای برداشت پس از گذشت مدت زمانی، دچار نشتی می شوند و این اتفاق کاملا عادی می باشد. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید باید مغزی شیر برداشت اهرمی تصفیه آب را عوض کنید. این شیر ها مانند شیرآلات خانگی واشر قابل تعویض ندارند به همین دلیل شما می توانید بعد از باز کردن مغزی، آن را با آب یا سرکه شستشو دهید، اگر مشکل برطرف نشد اقدام به تعویض نمایید.

خرید شیر برداشت تصفیه آب اهرمی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پانیز محمدی

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

دستگاه های تصفیه آب خانگی سیستم‌هایی می‌باشند که توسط تعدادی فیلترهای مخصوص، تمام ناخالصی‌ها را به روش اسمز معکوس از بین  می‌برند. این دستگاه ها طی 3 الی 6 مرحله آب را تصفیه کرده و آبی سالم و عاری از هرگونه آلودگی و ناخالصی را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهند. روش های مختلفی برای تصفیه کردن آب وجود دارد نظیر: تقطیر، تصفیه غشایی، اولترافیلتراسیون، نانوفیلتراسیون، اسمز معکوس و غیره که روش اسمز معکوس Reverse Osmosis بهترین و استانداردترین روش برای تصفیه و شیرین کردن آب است. دستگاه های آب شیرین کن قادر به تولید روزانه 50 تا 75 گالن آب تصفیه شده می‌باشند، به همین دلیل این سیستم ها برای واحدهای مسکونی و اداری بسیار مناسب هستند.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی کدام است؟

هنگام خرید این دستگاه در خانه قطعا به موارد بسیاری توجه می کنید. در اینجا خلاصه ای از ویژگی های یک دستگاه تصفیه آب خانگی خوب را برای راهنمایی بهتر شما عزیزان آورده ایم:

  • حجم مناسب برای نگه داری آب 7 تا 9 لیتر
  • گارانتی و ضمانت سالیانه
  • مصرف برق به صرفه ( 36 تا 60 وات )
  • صفحه نمایشگر، ضد عفونی خودکار دستگاه

قطعات دستگاه

انواع این دستگاه ها متشکل از قطعات و لوازم جانبی هستند که هرکدام کارایی و وظیفه مختص به خود را دارند. یک سیستم تصفیه آب در خانه از تعدادی هوزینگ (محل قرارگیری فیلترها)، فیلترهای تصفیه آب، پمپ، آدابتور، محدود کننده فاضلاب، پایه یا شاسی و غیزه تشکیل شده است که در صورت ایراددات جدی و در صورت تعویض، می توانید قطعات و لوازم جانبی اصل و باکیفیت را با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی تصفیه آب گوارنوش تهیه کنید.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی https://govarnosh.ir/product-category/household-water-treatment/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پانیز محمدی

شکل زگیل تناسلی در زنان و مردان + بهترین روش درمان آن

زنان و مردانی که از نظر جنسی فعالیت بالایی دارند، به طور معمول دچار ابتلا به یکی از انواع ویروس اچ پی وی HPV یا زگیل تناسلی می شوند. این ویروس تنها از راه تماس جنسی هم انتقال پیدا می کند و همین امر سبب شده که به شایع ترین بیماری جنسی در دنیا تبدیل شود.

طبق آمار سازمان بهداشت جهانی (WHO)؛ سالانه حدود ۲۰ میلیون زن و مرد به ویروس اچ پی وی مبتلا می شوند. این ویروس در اکثر افراد با ایجاد زگیل تناسلی همراه است.

همین دلیل شیوع بیماری باعث شده که تعداد زیادی از افراد فعال و مبتلایان به این زائده ها برای پیشگیری از ابتلا و درمان اقدام کنند. امروزه قطعی ترین روش برای از بین بردن زائده ها؛ لیزر زگیل تناسلی می باشد که در ادامه بیشتر با آن خواهیم شد.

زگیل تناسلی چیست؟

زگیل تناسلی ضایعه های کوچک گوشتی هستند که بیرون و خارج از اندام تناسلی به وجود می آیند. به این زائده ها جنیتال وارتس Genital warts هم گفته می شود. زگیل ها از نظر شکلی به چند دسته تکی برجسته، خوشه ای و مسطح تقسیم بندی می شوند. آنها گاهی به قدری ریز و رنگ پوست هستند که فقط با لمس کردن متوجه شان می شوید.

علائم زگیل تناسلی در زنان و مردان

این بیماری به گونه ای است که گاهی نشانه های واضح و قابل تشخیصی دارد و گاهی هم ممکن است اینطور نباشد. زمانی که زگیل ها روی اندام تناسلی بیرونی ایجاد می شوند، افراد متوجه می شوند ولی اگر داخل واژن یا مقعد به وجود بیایند تشخیص آنها برای خود افراد تقریبا غیر ممکن است.

از این رو زگیل های تناسلی که قابل مشاهده هستند، دارای علائم زیر می باشند:

  • زائده هایی شبیه به اسکین تگ روی کشاله ران، اطراف یا داخل مقعد و واژن، روی آلت تناسلی مردان، زگیل دهانی (در صورت داشتن رابطه جنسی دهانی).
  • احساس سوزش و خارش در محل ایجاد زائده ها.
  • خروج ترشحات لزج از واژن یا مقعد اگر در داخل آنها عفونت ایجاد شده باشد.
  • ادرار خونی (هماچوری) در صورتی که زائده ها به مجرای ادراری رسیده باشند.

لازم به ذکر است که علائم زگیل تناسلی در مردان و زنان تا حدودی یکسان است و موارد بالا را تجربه می کنند.

منبع: https://health98.ir/%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%B2%DA%AF%DB%8C%D9%84-%D8%AA%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86-%D9%88-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86.html

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پانیز محمدی

علائم بواسیر یا هموروئید چیست؛ علت، تشخیص و روش پیشگیری

بیماری بواسیر چیست؟

بیماری بواسیر یا هموروئید نوعی بیرون زدگی مقعدی است که در اثر ملتهب شدن سیاهرگ های اطراف مقعد یا داخل کانال رکتوم به وجود می آید. معمولا حدود نیمی از بزرگسالان بالا 50 سال به دلیل سبک زندگی خود علائم هموروئید را تجربه کرده و به آن مبتلا می شوند. از مهم ترین علائم آن می توان به یبوست، خون در مدفوع، خارش و… اشاره کرد.

بیماری بواسیر در انگلیسی با نام Hemorrhoids آورده می شود به سه نوع هموروئید خارجی، داخلی و پرولاپس دسته بندی می شوند. در حالی که بواسیر داخلی معمولا در داخل کانال رکتوم به وجود می آید، بواسیر خارجی بیرون بیرون از دریچه مقعد ظاهر می شود.

شایع ترین و دردناک ترین نوع، هموروئید خارجی است که بیرون از مقعد ظاهر می شود و حتی نشستن را برای فرد سخت می کند. این برآمدگی های برجسته می توانند همراه با درد، سوزش و خارش باشند.

Hemorrhoids, or piles, are varicose veins of the rectum or anus. They are common in middle and later life, often caused by years of chronic constipation.

توده هموروئید یا بواسیر رگ های واریسی داخل رکتوم یا اطراف آنوس هستند که در میانسالی و کهنسالی به دلیل یبوست مزمن به وجود می آیند.

علائم بواسیر (هموروئید)

ممکن است برخی از نشانه های بواسیر را داشته باشید ولی به دلیل عدم آشنایی آنها را تشخیص ندهید. از این رو ما این علائم را در ادامه کامل برایتان آورده ایم:

  • احساس خارش شدید در مقعد 
  • ناراحتی و درد در اطراف مقعد به خصوص هنگام اجابت مزاج
  • برآمدگی یا مشاهده چیزی شبیه به گوشت اضافه در اطراف مقعد
  • نشت مدفوع یا ترشحات از مقعد
  • احساس درد هنگام حرکت روده
  • مشاهده خون در مدفوع یا روی دستمال کاغذی پس از دفع
  • احساس مداوم نیاز به دستشویی به گونه ای که پس از دفع هم حس می کنید هنوز چیزی داخل شما گیر کرده
علائم هموروئید یا بواسیر با عکس

اگرچه بواسیر بیماری دردناکی می باشد و ممکن است اغلب کارهای روزمره شما را حتی به تعویق بیندازد اما برای زندگی بیمار تهدید کننده نمی باشد و در صورت اقدام به درمان می توانید به راحتی آن را درمان کنید.

علت

بسیاری از بیمارانی که برای درمان به ما مراجعه می کنند، این سوال را دارند که چرا به بواسیر مبتلا شدم؟ اگر شما هم جزو کسانی هستید که این سوال را دارید، می توانید با دلیل ابتلا به بواسیر در ادامه آشنا شوید:

  • وارد شدن فشار زیاد به وریدهای اطراف مقعد
  • فشار آوردن در حین دفع
  • عوارض ناشی از یبوست مزمن
  • به مدت طولانی نشستن ، به خصوص در توالت و محل کار
  • سابقه خانوادگی بواسیر و ابتلا شدن به صورت ارثی
  • داشتن اضافه وزن و کم تحرکی (ورزش نکردن)
  • جابجایی وسایل سنگین یا اجسامی که وزن زیادی دارند

بواسیر چیست

https://hpvdarman.com/%d8%a8%d9%88%d8%a7%d8%b3%db%8c%d8%b1/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پانیز محمدی

درمان کیست مویی با لیزر بدون جراحی و مراقبت های بعد از عمل

کیست مویی یا سینوس پیلونیدال عفونت شایعی است که بر اثر بازگشت موها به داخل پوست رخ می دهد و می تواند به مرور زمان دچار عفونت شود و بیمار را با عوارض گوناگونی مانند درد و ترشح چرک روبرو کند. از همین رو آشنایی با روش های درمان کیست مویی برای انتخاب بهترین روش درمانی با توجه به میزان پیشرفت و درجه ی عفونت اهمیت دارد. از جمله این روش های می توان به لیزر کیست مویی اشاره کرد که در بین بیماران محبوبیت دارد.

کیست مویی در آغاز هیچ درد و علامت خاصی جز قرمزی پوست ندارد ولی اگر پیشرفت کرده و با علائمی مثل درد و خروج چرک همراه باشد برای درمان آن نیاز به انجام تخلیه ی کیست می باشد که در ادامه با انواع روش های آن آشنا خواهید شد.

آیا کیست مویی یا سینوس پیلونیدال درمان قطعی دارد؟

بله. علم پزشکی در دنیای امروز به قدری پیشرفت کرده است که برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد. کیست پیلونیدال درمان قطعی دارد و با کمک روش های درمانی نوینی مثل لیزر درمانی و همچنین انجام عمل جراحی می توان برای همیشه آن را درمان کرد و از میان برد.

برای درمان کیست مویی از طریق هر کدام از روش های درمان پزشکی لازم است که با ایجاد برش در ناحیه‌ی کیست مویی، کیست یا آبسه به طور کامل تخلیه شود و پس از آن اگر پزشک تشخیص دهد کل ناحیه ی کیست از عمیق ترین بافت ها به طور کامل برداشته می شود تا اگر احیانا عفونت به بافت های زیرین نفوذ کرده است به طور کامل از میان برود.

البته لازم به ذکر است که تجربه و مهارت کاری پزشک متخصص که برای درمان به او مراجعه می کنید اهمیت ویژه ای دارد.

بهترین متخصص کیست مویی در تهران کیست؟

درمان کیست مویی یا سینوس پیلونیدال با لیزر بدون عمل جراحی در تهران

درمان کیست مویی با لیزر

یکی از نوین ترین و پیشرفته ترین روش های درمانی، درمان کیست مویی با لیزر یا اصطلاحا پیلونیدال تومی است. لیزر درمانی روش مطمئن و بدون عارضه ای است که مدتیست جایگزین روش عمل جراحی شده است و با نتایج درمانی موفقیت آمیزی که دارد توانسته درصد بالایی از رضایت بیماران را کسب کند.

در این روش درمانی با استفاده از انرژی اشعه ی لیزر به صورت سرپایی اقدام به برداشتن بافت های آسیب دیده و تخلیه ی کامل کیست می‌کنند و محل زخم با کمترین اثری از بریدگی و تخریب در کوتاه ترین زمان ممکن ترمیم می شود و بیماری برای همیشه از میان می رود.

صد در صد تمام بیماران به دنبال راه قطعی برای درمان کیست پیلونیدال هستند. همانطور که ذکر شد لیزر روش درمان تضمینی برای از بین بردن این عارضه می باشد. لیزر کیست مویی در تهران توسط یکی از بهترین متخصص ها، دکتر علیرضا زارعی در کلینیک حرفه ای ایشان به همراه کادر درمانی کاملا حرفه ای انجام می شود. در این کلینیک هدف تمام مجموعه ما ارائه خدمات مطلوب به مراجعین عزیز و درمان سریع آنها است. کلینیک زارعی با بیش از 1000 عمل موفق و رضایت کامل بیماران در خدمت شما عزیزان می باشد.

ادامه مطلب درمان کیست مویی https://cliniczarei.com/pilonidal-sinus/treatment/

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پانیز محمدی