یکی از وسایلی که برای کامل کردن سرویس بهداشتی و ظرفشویی لازم دارید، خرید شیرآلات ساختمانی یا صنعتی با کیفیت عالی و قیمت مناسب یا همان شیر برداشت است. در این قسمت ما سعی کردیم برخی از بهترین برندهای شیرآلات در ایران که کیفیت و قیمت مناسبی دارند را، در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

در خرید شیرآلات ساختمانی یا صنعتی به این نکته توجه داشته باشید که شیرها باید نصب آسانی داشته و جنس بدنه آنها به گونه باشد که در مدت زمان طولانی دچار زنگ زدگی یا پوسیدگی نشود.

جهت خرید هر یک از محصولات زیر، کافیست روی آنها کلیک کرده و مراحل خرید را به نوبت دنبال کنید.

https://govarnosh.ir/product-category/valves/
شیر برداشت تصفیه آب اهرمی طلایی با مغزی بزرگ یکی از شیرهای برداشت لوکس و پرطرافدار می باشد و برای انواع دستگاه تصفیه آب خانگی نظیر دستگاه تصفیه آب با روش اسمز معکوس و دستگاه آب شیرین کن فیلتراسیون قابل نصب می باشد. فروشگاه اینترنتی گوارنوش عرضه کننده انواع شیر ظرفشویی اهرمی و ستاره ای با بهترین و قوی ترین برندها می باشد. برای خرید انواع شیر برداشت به قسمت فروشگاه گوارنوش مراجعه کنید.ویژگی های شیر برداشت تصفیه آب اهرمی

شیر برداشت تصفیه آب خانگی اهرمی باید از آلیاژ خالص و بی خطر ساخته شده باشد. برای ساخت شیر اهرمی تصفیه آب نباید از آلیاژ سرب استفاده شود. ظاهر شیرهای برداشت متفات می باشد اما از نظر عملکرد و کارایی با یکدیگر یکسان هستند. از مشخصه های کیفیت شیرهای برداشت، کیفیت و میزان آلیاژ به کار رفته در آن ها می باشد. هرچه شیر برداشت سنگین تر باشد، نشان از کیفیت بالاتر شیر اهرمی است.

هشدار !

شیرهای برداشت پس از گذشت مدت زمانی، دچار نشتی می شوند و این اتفاق کاملا عادی می باشد. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید باید مغزی شیر برداشت تصفیه آب اهرمی تصفیه آب را عوض کنید. این شیر ها مانند شیرآلات خانگی واشر قابل تعویض ندارند به همین دلیل شما می توانید بعد از باز کردن مغزی، آن را با آب یا سرکه شستشو دهید، اگر مشکل برطرف نشد اقدام به تعویض نمایید. شیرهای برداشت پس از گذشت مدت زمانی، دچار نشتی می شوند و این اتفاق کاملا عادی می باشد. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید باید مغزی شیر برداشت اهرمی تصفیه آب را عوض کنید. این شیر ها مانند شیرآلات خانگی واشر قابل تعویض ندارند به همین دلیل شما می توانید بعد از باز کردن مغزی، آن را با آب یا سرکه شستشو دهید، اگر مشکل برطرف نشد اقدام به تعویض نمایید.

خرید شیر برداشت تصفیه آب اهرمی